В Yahoo цари хаос, изпълнителният директор Джери Янг е в неизвестност.
Кевин Джонсън, президент на отдела за платформи и услуги на Microsoft разкритикува рекламната сделка между Yahoo и Google като заяви, че тя отрицателно ще повлияе на рекламодателите и ще намали конкуренцията на този пазар.
В отговор на думите на Хилари Шнайдер, изпълнителен вицепрезидент на отдела Global Partner Solutions на Yahoo, която заяви, че от тази сделка ще спечелят всички, Джонсън отбелязва, че с помощта на това споразумение Google ще заеме вече 90 % от пазара на рекламата в търсещите системи. "Мисля, че единственият победител в тази ситуация ще е Google", - отбелязва той.
Напомняме, че на 12 юни Yahoo подписа споразумение за сътрудничество с Google. Съгласно условията на сделката, Yahoo ще показва част от рекламата на Интернет гиганта в своята търсачка. Според представители на Yahoo, това споразумение ще увеличи печалбата на компанията до $800 млн. на година, но през първите 12 месеца сътрудничеството с Google ще донесе от $250 млн. до $450 млн. Тази сделка се отнася само за контекстната реклама в резултатите от търсенето на Yahoo в САЩ и Канада.
От друга страна, спорад различни осведомени източници, в Yahoo в момента цари пълен хаос. Според изданието TechCrunch, което се позовава на служители на ръководни длъжности в Yahoo, изпълнителният директор на компанията Джери Янг цялата предишна седмица е бил в неизвестност, не отговарял на телефонните обаждания и не съобщавал къде се намира. Сега компанията се ръководи от президента на Yahoo Сю Декър.
Представители на Yahoo отказват всякакви официални коментари. Както пише TechCrunch, "сегашната ситуация в компанията може да се характеризира като хаос".
Източник: IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!