Б езплатно издание за медии, бизнес и реклама с нестандартен формат - това е по-голямото от А-3 списание "Медиабокс", подчертават от екипа му. А за тях размерът има значение.
Появата на списанието беше предизвестена с нулев брой още през юни на международния медиен фестивал в Албена.
На корицата на втория му брой е "най-красивият футболист на всички времена" Паоло Малдини.
Включено е интервю с директора на най-добрата рекламна агенция у нас за 2006 - "Ню момент" (NewMoment.net), Ненад Лозович, според когото "Война в цените е самоубийство за рекламния бизнес".
Още в "Медиабокс":
- "Време за Мадона" - кралицата на попмузиката удължи сценичния си живот чрез умели рекламни трикове, твърди Димитър Чипев;
- "В ателието на Бони и Клайд", или за "най-енигматичната" артдвойка - французойката Ники дьо Сен Фол и швейцарецът Жан Тингили;
- "Славата е преходна, животът - изненада", смята Томи Лий Джоунс. Люк Бесон е решил да спонсорира режисьорския му дебют след петминутен разговор;
- За Максим Сорел - шеф на втория в света рекламен конгломерат WPP, разказва Бисера Богданова;
- Ралица Василева - Озареното лице на Си Ен Ен;
- Петър Волгин: Не обичам дискусии от рода: "Врано, ти си свиня!";
- Колко реклами гледаме - глобалната картина.
Идеята за списанието
е на рекламна агенция "Адвъртайзинг фактори".
То ще се разпространява сред всички партньори и участници на фестивала в Албена, който вече няма да се нарича "Златен чадър", а "Медиамикс"
Списанието, в което ще има и "по малко жълто, но умерено жълто", може да бъде намерено във всички престижни заведения в София, Варна и Пловдив, уверяват от екипа му.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!