З а трета поредна година "Ейвън България" (Avon.bg) организира благотворителна кампания за борба срещу рака на гърдата като част от глобалната инициатива, организирана от "Ейвън" в над 55 държави по света.
През тази година кампанията у нас е нетрадиционна и мащабна. Тя включва редица събития, най-голямото от които е т.нар. поход "От любов към живота" - шествие в подкрепа на борбата с рака на гърдата, което ще се състои на 11 септември (неделя).
Освен набирането на средства от продажбата на продуктите от серията "Розова панделка" в специален фонд, кампанията срещу рака на гърдата има за цел да покаже на българската жена, че грижата за здравето й е в нейни ръце и последиците от коварната болест могат да бъдат предотвратени.
Когато се улови навреме, ракът на гърдата е напълно лечим - с това послание организаторите на кампанията отделят сили и средства за популяризирането на превенцията на болестта.
Националните електронни медии Би Ти Ви и Нова телевизия излъчват безплатно благотворителния клип, а останалите медийни партньори радио "ФМ+", в. "24 часа", списанията "Журнал" и "Максимум", Нетинфо.бг и "Метромедия" са със специални рубрики и материали по темата за рака на гърдата.
В тях се дават съвети за това как да се предпазим от болестта, как да си направим профилактичен преглед и как да се грижим за здравето си.
Символичен старт на тазгодишната кампания беше започването на работа на първият у нас мобилен мамограф, закупен и дарен от "Ейвън България" на Националната болница по онкология-София.
Средствата за уникалната апаратура бяха събирани в продължение на две години благодарение на даренията на над 100 000 клиенти и представители на компанията.
В тазгодишната кампания "От любов към живота" се включиха и едни от най-популярните български звезди: поппевицата Мария Илиева, лице на кампания 2005, актрисите Йорданка Кузманова, Мартина Вачкова, журналистките Радост Драганова, Ива Екимова и Вергиния Минчева, певиците Силвия Кацарова, Мери от "Мери бойс бенд", Вики от "Мастило" и Петя Павлова.
Част от тях позираха в специална фотосесия за сп. "Максимум". Облечени с цикламенорозови тениски и хванати за ръце те символизират подадената ръка към жертвите на рака на гърдата.
При официалния старт на кампанията звездите, подкрепящи инициативата, позираха за плакат и видеоклип, облечени с розови тениски.
Заедно с десетки столичанки те изказаха своята символична подкрепа на борбата с рака на гърдата, оформяйки най-голямата жива розова панделка, организирана у нас.
Цикламенорозовият тишърт - тазгодишният продажбен инструмент за набиране на средства, с който позираха звездите, се превърна не само в търсен моден аксесоар, но и символ на гражданска позиция.
В края на август на специално събитие, анонсиращо най-голямата инициатива в кампанията ? похода "От любов към живота", най-популярните български жени и журналисти от централните столични медии отново изразиха своята съпричастност към проблемите на болестта.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!