Там потребителите ще се запознават с всички предлагани от телекома услуги, ще се абонират за тях и ще получават информация за абонаментни планове, услуги за домашни и бизнесабонати и условията за включване към мрежата на третия GSМ оператор.
Във всички магазини ще бъдат изградени и демонстрационни ADSL конзоли, за да може клиентът лично да усети възможностите на предлагания от БТК високоскоростен интернет достъп.
В центровете ще бъдат обособени и каси, на които ще могат да се плащат сметките към телекома.
Убедени сме, че по този начин процесът ще бъде много по-удобен и ще избегнем струпването на клиенти на едно и също място, коментира главният търговски директор на БТК Тони Робинсън.
Проектът за мултифункционалните центрове за клиенти стартира в София, като по същия модел ще бъдат реорганизирани и обектите на "Мобиком".
Дизайнът на новите магазини ще бъде изцяло съобразен с новия облик на търговската марка на БТК, който бе представен на официално откриване пред Телефонната палата днес.
Новото лого на компанията изразява динамиката и енергията на комуникацията, които са в основата на философията на нашия бизнес, обясни главният изпълнителен директор на БТК Уилям Ейлуърд.
Символът е бил избран сред девет предложения на рекламните дизайнери, стигнали до крайната селекция.
Рекламната кампания за новата марка стартира в цялата страна, като промяната бе загатната още преди седмица на 204 билборда в 15 града, както и край магистралите и основните пътни артерии в страната.
На тях могат да се видят 13-те най-популярни реплики, които хората у нас използват в разговорите си по телефона: "Позна ли ме?", "Можеш ли да говориш?", "Не мога в момента...", "Къде си, бе...", "Дай баба ти да я чуя" и т.н.
Те са били избрани с проучване на анкетен принцип, което отсяло 50-те най-любими фрази.
Наред с външната и печатна реклама, която вече стартира, днес започва и излъчването на телевизионни клипове.
Рекламната кампания в интернет ще кани хората да се запознаят и с новия уебсайт на БТК, който е активен от днес на познатия адрес www.btc.bg.
Ще се постараем да предложим много нови възможности, например онлайн проверка на телефонните сметки, проверка на възможността за включване към БТК ADSL, както и всички онлайн услуги свързани с въвеждането на новия мобилен оператор, обясни Робинсън.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!