Кп панията ще си партнира с VeriSign и Accenture като част от Security 2.0 ? стратегията, която включва продукти и услуги, ориентирани към сигурността на потребителите и бизнеса.
Symantec представи визията си за "Security 2.0", пакет от продукти и услуги за сигурност от ново поколение за света, ползващ Интернет, предадоха CNET News.com и IDG News Service.
Компанията обяви няколко продукта, услуги и партньорства, създадени с цел сигурност на потребителите и на корпоративните клиенти и изграждане на надеждна и сигурна онлайн-връзка.
Новостите са съобразени със стратегията Security 2.0.
За потребителите плановете на Symantec включват превръщането на компанията в доставчик на идентичност. Хората ще могат да си създадат "Norton Account" и да го използват, докато движат бизнеса си онлайн, заяви Енрике Салем, президент на звеното за потребителски продукти в Symantec. Потребителите, а нe Symantec, ще контролират идентичността на информацията си. Освен това Symantec няма да създава нови технологични стандарти, а плановете са да използва Microsoft's CardSpace и технологията с отворен код OpenID.
В тази насока Symantec си партнира с VeriSign за поддръжката на услугата за защита на идентичността и за идентификация в Norton акаунтите (VeriSign Identity Protection Authentication Service in Norton Accounts). Услугата предпазва онлайн потребителите от издаването на персонална парола за тях, която може да бъде използвана в през различни уебсайтове.
Другите потребителски продукти и услуги включват онлайн версия на новия продукт на Symantec ? защитната технология за електронна търговия Norton Confidential. Банките и другите финансови институции могат да предложат онлайн инструмента на своите потребители, като им помагат и да защитат транзакциите си, твърдят от Symantec.
За бизнеса Symantec обяви ново партньорство с консултантската фирма Accenture. Двете компании планират да помагат на фирмите в управлението на операциите по сигурността, по изграждане на приложения за сигурност и за да съобразят системите и приложенията си с регламентите, каза Джон Томпсън, главен изпълнителен директор в Symantec.
По отношение на продуктовата гама, Symantec разширява мащаба си от защита срещу заплахи от глобалната мрежа, като червеи и вируси, до елиминирането на възомжността за изтичане на вътрешна информация или вътрешни измами.
Източник: IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!