Междувременно Съюзът на летците поиска среща с премиера, на която да изложи предложенията си. Според председателя му кап. Тодор Симеонов единият вариант е Балкан да се спаси без външен инвеститор, като вземанията на кредиторите се преструктурират в акции. Така мажоритарният собственик щял да остане с минимален брой акции и няма да има право на участие в управлението. Другият начин бил участие на стратегически инвеститор, обаче с договор за управление. Имало и вариант за пряка инвестиция на държавата.
Пт ти безсмислено е да се инвестира в авиокомпания Балкан в този й вид, каза вчера по БНР Стоян Александров, директор в Токуда кредит експрес, цитиран от в."Пари". Според него не си заслужава да се инвестира в Балкан и той не би посъветвал инвеститор да я купи. Ако мине през ликвидация, може би тогава - да, заяви финансистът. Токуда прави предварителен одит на Балкан, но бил спорен въпросът дали има бъдеще.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!