Н а автомобилното изложение в Женева следващия месец "Опел" ще покаже разработката си "Мерива Концепт", която представя следващото ниво на гъвкавост на еднообемните автомобили на германската марка, информира "Автопрес 2001".
"Прилагаме нов иновативен подход за още по-голяма гъвкавост на еднообемните модели на "Опел". Със системата на седалките Flex7 на "Зафира" и концепцията FlexSpace на "Мерива" поставихме началото на нова ера по отношение на многофункционалността на интериора и постоянно променящия се свят на автомобилите", казва Ален Висер, маркетингов директор в GM Европа.
"Мерива Концепт" пренася новия стилистичен език на марката в малкия еднообемен модел и го доразвива.
Страничният профил на автомобила се подчертава от отличителната вдлъбната линия, която е типичен дизайнерски акцент в концепциите GTC Coupé и Flextreme.
Особено привличаща вниманието е извивката на линията на прозореца в областта на втората колона, която прави видимостта за пасажерите на задната седалка особено добра.
Елементите в задната част на модела - особено задните светлини, правят препратка към "Инсигниа" - новия модел на "Опел" в средния сегмент, който ще бъде представен тази есен. Покривът на еднообемния модел се спуска нежно надолу към задната част на автомобила, подчертавайки динамичния му характер.
Със "Зафира", "Мерива" и скоро с "Агила", "Опел" се радва на огромен успех, благодарение на дизайна на своите еднообемни модели - каросерия, на която двигателното и багажното отделения не са визуално отделени от пътническата кабина.
През 2007 г. са продадени почти 335 хил. модела "Зафира" и "Мерива" - лидери в сегментите си. Всеки пети модел на "Опел", продаден в момента, е еднообемен, докато за целия автомобилен пазар всеки осми е с такъв дизайн на купето.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!