Поредицата от кампании представя първата онлайн медиа за София ? www.ZaGrada.bg ? ?За Града, който споделяме?.
Днес в 11 часа на кръстовището на ул. „Раковски” и ул. „Славянска” стартира акцията „Бърз или мъртъв по улиците на София”, която има за цел да обърне внимание върху опасните пешеходни пътеки в столицата и правата на пешеходците. Акцията е една от петте, които в продължение на пет дни ще провокират софиянци към по-активно споделяне на гражданската им позиция. Останалите четири акции са „Уморих се да живея в този град. Искам нов”, "Вкарай малко мисъл в този град", „Кои са най-опасните дупки на София” и „Ако не искаш да стъпиш на кучешкото...”. Те насочват вниманието към някои от най-злободневните проблеми на столицата и ролята на всеки в решаването им. В понеделник акцията „Уморих се да живея в този град. Искам нов” ще се проведе в районите около НДК, ул. „Раковски”, бул. „Патриарх Евтимий” и бул. „Васил Левски” като призив към гражданите на София, че от тях зависи градът да се промени. Нейно продължение е "Вкарай малко мисъл в този град", която провокира софиянци да споделят положителните решения в градската среда и да предлагат нови. „Кои са най-опасните дупки на София” е кампания, чрез която в продължение на 14 дни софиянци ще имат възможността да подават сигнали за опасните места по улиците, които ще бъдат маркирани, а общината ще бъде алармирана за тях от екип на www.zagrada.bg. Чрез провокативни стикери по улиците хората ще бъдат приканени да споделят на сайта опита и мнението си за решаване на проблема с кучешките изпражнения. “Целта на тази кампания е да активира хората, които ще активират сайта, който ще помогне за активирането на гражданското мислене. Моментът е прекрасен, защото гражданското съзнание все още е един малък ембрион, което означава, че ни предстои да го родим и отгледаме, а това означава, че всеки носи отговорност за споделения живот в този град”, каза Велина Мавродинова от студио „Ентусиазъм” – автор на идейната концепция на кампанията. "За града" е първата онлайн медиа за София, която освен от екип от 8 журналисти и редактори се попълва с новини и от читателите. Сайтът информира за всички важни местни новини, следи проблемите (боклуци, задръствания, дупки...) и предлага много полезна информация къде и какво се случва в столицата – културен, спортен, нощен живот. "За града" е част от портфолиото на "Икономедиа" - най-голямата българска група за бизнес медии.
Източник: IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!