С поред Сегела основните промени, които са необходими в рекламния бизнес, са: възвръщането на доверието на консуматора, възстановяване на желанието на консуматора и променено отношение към медиите, които всъщност са посланието до консуматора.
Акцентът на лекцията беше върху съблазняването и може да се обобщи в думите на Сегела: "Никой не прави по един и същ начин любов, защо тогава рекламата да бъде еднаква".
Рекламата е занаят на създаването на идеята, смята той и е категоричен:
Парите нямат идеи, но идеите правят пари.
На пресконференцията след лекцията Сегела се отдаде на сантиментални спомени. Каза, че с България е свързан още от преди 50 г., когато по време на първото си околосветско пътешествие с кола минава през страната ни. Споменът, който му носи специалното отношение към България, е целувката на нежно момиче.
Второто му идване у нас е свързано с демократичните промени, когато помагаше в кампанията на младата опозиция, а третото - с предизборната кампания на Симеон Сакскобургготски (когото Сегела нарече "голям съблазнител" и дори го сравни с Казанова). В този смисъл беше неизбежен въпросът дали случайно четвъртото му пристигане в България няма нещо общо с наближаващите президентски избори.
Сегела обясни, че е тук преди всичко заради отварянето на българския филиал на компанията му Media Planning Group (MPG.com). Все пак според рекламния гуру с най-добри шансове на изборите за президент ще са Бойко Борисов и Георги Първанов, като междувременно прогнозира и победа за Сеголен Роаял във Франция, "защото е млада, различна, естествена и енергична".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!