Н овият автомобил от субкомпактния клас i20 ще бъде основната премиера на корейския автомобилостроител "Хюндай" на автосалона в Париж в началото на октомври.
Наследникът на добре познатия "Гец" е един напълно нов автомобил, създаден в европейския център за дизайн на "Хюндай" в Рюселхайм, произведен в Стария свят и предназначен основно за европейския пазар.
Автомобилът е с 5 врати и има по-дълга колесна база от своя предшественик. i20 притежава характерните елементи от дизайна на новите модели на марката - хромирана решетка, изтеглени настрани заоблени фарове и характерни задни стопове, обяснява "Спийд-прес".
Модерните линии на автомобила са подчертани от стилни детайли като брони, странични огледала и прагове в цвета на купето.
На автосалона във френската столица ще бъде представена и версията i20 blue, която се отличава от базовия модел по занижените нива на вредни емисии и разход на гориво, без това да се отрази на динамичните характеристики на автомобила.
Друга премиера на "Хюндай" в Париж ще бъде автомобилът от сегмент SUV-2 ix55, базиран на изключително успешния отвъд океана модел "Веракрус". Той е рестилизиран в съответствие с европейските изисквания и стил на шофиране и е оборудван с нов 3-литров V6 CRDi турбодизелов двигател с мощност 240 к.с., който го ускорява от 0 до 100 км/ч за 10,4 сек.
Динамичните качества се допълват от забележителна за класа икономичност - комбиниран разход от 9,4 л на 100 км.
В Париж ще дебютира официално и хибридният вариант на бестселъра на българския пазар - "Санта Фе". В него мощният, но икономичен бензинов агрегат с ходов обем 2,4 л с шестстепенна автоматична скоростна кутия, е свързан с електродвигател с мощност 30 кВ, захранван от литиево-йонни батерии.
Във френската столица ще бъдат представени и два концептуални модела - Genesis Saloon, който предоставя качество и лукс, съперничещи на тези на най-известните европейски модели в премиум класа, и Genesis coupe Show Car 2+2 места - най-динамичният автомобил на компанията досега, отличаващ се с уникален дизайн и новаторска технология на шасито.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!