Споразумението с необявена стойност включва "Lagerfeld Galleries" и други колекции на родения в Германия дизайнер, но не и работата му за "Шанел" и "Фенди".
Лагерфелд ще продължи да изработва и да определя посоката на развитие на своите марки, уточнява "Файнаншъл таймс".
Дейвид Дайър, президент и изпълнителен директор на "Томи Хилфигер", определи сделката като "важна първа крачка" към дългосрочната стратегия на компанията за създаване на корпоративно портфолио от много марки.
"Името Karl Lagerfeld е огромен белег за качество", допълни той.
"Томи Хилфигер" планират да увеличат дистрибуцията на марките на Лагерфелд до пазари по целия свят, особено на американските, тъй като в момента те се доставят само в определени европейски и азиатски страни.
Сделката се очаква да приключи през януари.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!