Чз з членството си в представителната бизнес организация, Софика Груп цели да постави пред бизнеса и държавните институции важни за бъдещото развитие на аутсорсинг индустрията в България въпроси.
Софика Груп - българска компания, предлагаща аутсорсинг на бизнес процеси, най-новият член на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ). На проведеното събрание на Управителния Съвет на, организацията взе решение да приеме в структурата си дружеството.
Чрез членството си в представителната бизнес организация, Софика Груп цели да постави пред бизнеса и държавните институции важни за бъдещото развитие на аутсорсинг индустрията в България въпроси.
“И ние, както други компании от ИКТ бранша срещаме обичайните бизнес предизвикателства, за които се надяваме с помощта на КРИБ и работата в комитетите на организацията, да намираме решения. Това са позиционирането на страната като добро място за инвестиции в сектора и пазара на труда - по-конкретно гъвкавостта на програмите по заетост. Тези въпроси не се решават на микро ниво и затова се радваме на възможността, която ни дава членството ни в КРИБ да ги поставим пред държавата.” – отбеляза Стефан Бумов, управител на Софика Груп АД.
В периода 2006 - 2007 година броя на служителите на Софика Груп се увеличи над три пъти, а приходите на компанията - почти четири пъти и Бумов очаква този темп на растеж и подобряване производителността на труда да се запази и през настоящата година. Като резултат от динамичното си развитие, скоро компанията разшири офисите си в Бизнес Парк София.
Наблюденията на Бумов са, че все повече компании пренасочват аутсорсинг на процеси от далекоизточни страни като Индия към Европа като причините са както нивото на езикова компетентност на Българските специалисти, така и географската близост до основните пазари на мултинационалните компании. Като следствие от тези процеси възниква нов термин - nearshoring – аутсорсинг на услуги в страни, които са географски, културно или езиково близки до страната на бизнес на клиента.
За да се конкурира успешно на международните пазари, Софика Груп разшири и портфолиото си от предлагани решения в посока по-иновативни и с по-голяма добавена стойност услуги извън стандартните за бизнеса телемаркетинг и контактен център. “Българските компании са все по-конкурентни на световния пазар на аутсорсинг на бизнес процеси. В момента основните клиенти на Софика са международни компании от ИКТ и финансов сектор като стратегията ни е да разширим присъствието ни и в други индустрии. Но за да можем да запазим положителното развитие, трябва да добавяме нови услуги с по-висока добавена стойност за клиента. В последната година Софика Груп разви компетенции, чрез които предлагаме аутсорсинг на бизнес процеси, дори и на такива които досега са смятани за основни в бизнес организацията. За да постигнем поставените си цели са необходими ново ниво специалисти със значително по-висока квалификация и различни модели на заетост. А тук регулатор е държавата и затова ни е нужен диалог с нея”, заяви Бумов.
Източник: IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!