Т елевизията остава най-популярната форма за забавление, след като интернет не успя да направи сериозен пробив. Реалити шоута, сапунени сериали и спортни програма са начело в класациите на телевизиите по света. Ето и кратък преглед на телевизията в България, пише Франс прес.
В годините след края на комунистическата ера през 1990 г. България се сдоби с увеличена телевизионна мрежа, но все по-малко хора в страната са щастливи да имат по-голям избор.
Те смятат, че има все по-малко и по-малко интересни програми за гледане, като едва 32,8% заявяват, че са доволни от многообразието на телевизионните канали.
За сравнение преди три години удовлетворените от телевизията са били 40,3%, сочи изследване на социологическата агенция "Маркет тест".
Процентът на хората, чийто главен източник на информация е телевизията, също намалява - 21,8% сега срещу 30,7% през 2004 г.
Увеличава се броят на българите, които сърфират в Мрежата, търсейки информация.
През последните три години използването на интернет се е покачило от 18 на 28%. Броят на хората, които използват световната Мрежа като основен източник на информация, се е удвоил от 5 на 10%.
Също така е нараснал броят на хората с два или три телевизионни приемника, твърди директорът на "Маркет тест" Ивайло Богомилов.
Почти всеки двама от петима сред 12-те хиляди, участвали в проучването на агенцията, са заявили, че имат два телевизора, а един от всеки десет - повече от три.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!