"Майкрософт" е готова с няколко продукта, които ще са ключови в стратегията на компанията да предлага на бизнеса обединени комуникации (UC - Unified Communications).
Става въпрос за софтуер, който обединява имейл, мигновени съобщения, гласова поща и телефония. На шумно огласено събитие вчера в Сан Франциско лично Бил Гейтс обяви влизането на "Майкрософт" на пазара за гласови комуникации. Компанията е инвестирала 1 млрд. долара в разработката на своята UC технология.
Най-важният сред тези продукти е Office Communications Server 2007, който е доста разширен вариант на предшественика си Live Communications Server, използван предимно за корпоративни незабавни съобщения.
Освен това, новата версия е способна да управлява телефонните обаждания на бизнесите, независимо дали те използват традиционни или интернет базирани телефонни системи. Решението може да се интегрира в съществуващия софтуер на "Майкрософт", като Office и Exchange.
От компанията наблягат на спестяването на разходи и на производителността в маркетинговата кампания на продукта.
Проучване на "Форест рисърч", поръчано от софтуерния гигант, открива, че обикновеният клиент може да спести по 5 долара на всеки 1, който плаща за софтуера на "Майкрософт". Разбира се, ако възприеме цялата технология на компанията и премине от традиционни към интернет базирани обаждания.
В допълнение към сървърния софтуер гигантът предлага и съпътстващ десктоп продукт - Office Communicator, както и нова версия на своята програма за видеоконференция Live Meeting.
На пазара вече е и устройството за видеоконференции на компанията - RoundTable, което разполага с 360-градусова камера и възможност за правене на записи.
"Майкрософт" вижда в обединените комуникации голяма възможност за увеличаване на приходите на своя отдел за бизнес софтуер, който в момента печели най-вече от Office.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!