С кандалната британска певица Ейми Уайнхаус е новото рекламно лице на Роберто Кавали. Тя ще носи неговите облекла при всичките си публични изяви и концерти.
В края на миналия месец дизайнерът и Уайнхаус се срещнаха на частна вечеря в замъка му в Тоскана, за да обсъдят подробностите около контракта.
Идеята за него дошла от Виктория Бекъм, която споделила с Кавали, че е възхищава от уникалния стил на сънародничката си.
Неотдавна Карл Лагерфелд нарече Ейми Уайнхаус "новата Бриджит Бардо".
Ейми Уайнхаус е известна със скандалното си поведение и външен вид. От миналата година насам тя често присъства в заглавията на жълтите вестници заради проблемите си с алкохола и наркотиците.
В началото на тази година тя спечели пет награди "Грами" - за запис, песен, дебют, вокален поп албум и най-добро вокално женско поп изпълнение.
В края на миналата седмица британският таблоид "Нюз ъв дъ уърлд" разпространи любителски видеокадри, на които певицата си тананика расистки текст върху мелодията от детска песничка.
Филмчето било заснето преди около година от съпруга й Блейк, който от няколко месеца насам е в ареста за възпрепятстване на правосъдието.
Изданието се сдобило и с шокиращи снимки в домашна обстановка, на някои от които край звездата се забелязвали наркомански "аксесоари". Източник на скандалния материал е бивш приятел на двойката.
Вестникът припомня, че след серия подобни разкрития шефът на британската полиция е настоял за съд срещу известните личности, заснети да взимат наркотици.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!