Швейцарец e новият генерален мениджър на едно от най-големите медийни събития у нас - международният фестивал в курорта Албена.
Жорж Лукс*, президент на тв фестивала "Златната Роза" (Rose d'Or) и международен медиен експерт, бе представен официално от главния виновник за неговото съ-участие - Георги Кузмов.
За скептично настроените относно полезността от медийните събития в Албена Лукс обеща "никакви забавления, само забавна работа"
Другата потвърдена новост (за която Нет Инфо.БГ вече писа) е, че "Златният чадър" ще се нарича
"Медиамикс интернешънъл"
Цялото наименование е "Медиамикс интернешънъл фестивъл енд маркет".
Фестивалът ще е с изцяло нов формат - по-престижен и практически ориентиран, обещават организаторите.
Целта му е да разкрива възможностите за бизнес, свързани с медиите. Позволява новостите - медийни програми, нови формати и др., да стигнат до зрителите и на медийния пазар в Югоизточна Европа.
Тази година събитията са насрочени за седмицата от 5 до 10 юни. В Албена, разбира се.
Предвидени са конференции, работилници, практически занимания и майсторски класове, които ще запознават със съвременните тенденции в медийния бизнес.
Въпреки новото име на фестивала, наградите си остават същите - "Златен чадър", тъй като са носител на историята, уточняват организаторите.
Броят им обаче ще е намален, за да имат по-голяма стойност и да означават престиж за притежетелите си.
Инициативите
"Медиамикс интернешънъл" ще организира и първото връчване на наградата "Сър Питър Устинов", която ще се присъжда ежегодно като отличие за забавни програми с хуманитарна стойност.
< script language=JavaScript src="inc_js.js">< /script>
Освен това ще бъде разработена платформа, включваща месечни семинари, рекламни и развлекателни събития, конференции и работилници, спрямо нуждите на медийния бизнес.
През този месец в партньорство с рекламния фестивал в Монтрьо (Golden Award of Montreux) и "СИА Адвъртайзинг" ще бъде реализирана и "Нощ на рекламата" с работно заглавие "The Golden Moments of advertising".
Списанието
Ще продължи да излиза и печатното издание на фестивала - "Медиабокс", което е без аналог на българския пазар, хвалят се издателите му.
Във фокуса на месечното списание попадат бизнес новините от света на медиите, пиара и рекламата.
Отразяването им е изцяло за нуждите на професионалистите в тези области, твърдят от "Медиабокс".
Лице на предстоящия брой е Дим Дуков - бившият ВИП бигбрадър, който от известно време се изявява като водещ на токшоу.
Жорж Лукс е реализирал множество културни проекти за частни и обществени организации в родната си, член е на борда на Националната академия за телевизия, наука и изкуства NATAS, Ню Йорк, както и на борда на директорите на BANFF - тв фестивал в Канада. Лектор е в Училището по дизайн в Биел, Швейцария.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!