Майкъл Лийндер идва отново в София, за да проведе семинара за социални медии с основна тема "Как да използвате социалните медии за маркетинг на Вашият бизнес".
Събитието ще се проведе на 9 юли 2010 г. в СТЦ Интерпред - гр. София, бул. "Драган Цанков" 36, зала "София" и се организира от Интер Контакт България ЕООД.
Експертът по директен маркетинг Майкъл Лийндер ще представи в 5 теми основните принципи, концепции и идеи на Social Media маркетинга.
След въведение в социалните медии и тяхното приложение, той ще демонстрира как се създава успешен маркетингов план, как се поставят цели, анализ на статистиките и избор на медиите, чрез които да се изпълнят поставените цели.
В останалите две лекции Майкъл Лийндер ще акцентира върху концепциите за съдържанието, информация за блогването и това как потребителите да разпространяват и споделят информацията помежду си.
Ще бъде представена и информация как се ползва видео за маркетинг цели.
Ще бъдат представени резултати и примери от реални успешни кампании на български фирми, реализирани през сайтовете за социални медии като Vbox7, Svejo.net, Fanopic.
Компанията Social Ме ще представи как се правят маркетинг кампании в Facebook, а KOMFO ще запознае посетителите с Facebook нови приложения и функционалности и как те могат да бъдат интегрирани към маркетинговия микс на всяка една фирма.
Събитието ще завърши с коктейл и размяна на бизнес контакти.
Записването става през сайта на събитието: social-media-seminar.com, а регистрираните до 25 юни получават CD със аудио запис и презентации на предният семинар, проведен в София от Майкъл Лийндер "E-mail Marketing Masterclass".
Краен срок за записване и плащане: 07.07.2010. Местата са ограничени.
Повече за Майкъл Лийндер:
Майкъл Лийндер е роден в Дания и е признат експерт с над 20 години опит в маркетинга и иновациите в области като директен маркетинг, автоматизация на маркетингови дейности, e-mail маркетинг, програми за предотвратяване на загуба на клиенти, стратегии за привличане и задържане на клиенти.
Към момента Майкъл е изпълнителен директор на "Fokus Integrated" - нова, международна агенция за директен и интерактивен маркетинг.
Той също изпълнява длъжността председател на FIMAC - отделно звено по интерактивен и дигитален маркетинг към FEDMA (Европейската Асоциация по Директен Маркетинг). Водил е лекции на над 100 семинара и има написани много статии на тема интерактивен и дигитален маркетинг.
Често канен като лектор на маркетинг събития, той е презентирал пред хиляди хора в над 20 страни.
Повече за Интер Контакт България:
Интер Контакт България ЕООД е създадена през 2002 г. с основна дейност организиране и провеждане на семинари и фирмени обучения. Тематиката на предлаганите събития включва:
Счетоводство, Данъци, Осигуряване, Трудови правоотношения, Човешки ресурси, Финанси, Мениджмънт & Маркетинг, Търговско & Административно право, Стил, етикет и протокол, Строителство, Местно самоуправление.
Интер Контакт България ЕООД работи с обучаващи и консултанти с богат професионален опит както в обучението, така и в практиката. От основаването на фирмата са организирали над 300 отворени семинари и вътрешно-фирмени обучения, в които са взели участие служители от различни управленски нива на водещи фирми и организации.
Прес контакти:
Интер Контакт България ЕООД
Тел.: 02 460 44 00
Mob.: 0896 66 99 18
e-mail: office@intercontactbg.com
http://social-media-seminar.com/
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!