Общо седмица преди празника на влюбените сайтовете, специализирани в продажбата на цветя и подаръци, са регистрирали 2,7 млн. уникални посещения, което е покачване с 29,1% в сравнение със същия период на миналата година. Трафикът от персонални компютри се е увеличил със 100% до 2,8 млн. уникални посещения, информира Investor.bg.
"Изправени сме пред същия феномен като в края на годината - хората масово влизат в нета, за да правят подаръци", обяснява анализатор от Nielsen NetRatings.
В 10-те дни преди 14 февруари онлайн юзърите са закупили цветя и подаръци за 91 млн. долара, което е с 56% повече в сравнение с 2003 г. Покупките на бижута и часовници са се увеличили за една година от 31 на 50 млн. долара.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!