Отговор на въпроса ще получат представителите на рекламните агенции, рекламодателите и медиите, които ще се съберат на 23 март в зала 6 на НДК.
Заедно с това те ще споделят натрупания опит през отминалата година - поредната кризисна за рекламния пазар, и ще дискутират тенденциите за 2011 г.
Поводът е петнадесетото издание на Форума на рекламата, организиран от Асоциацията на рекламните агенции в България (ARABulgaria.org).
Красимир Гергов, председател на асоциацията, ще открие събитието и по традиция ще направи своята прогноза за развитието на пазара през 2011 г.
Иво Цеков, управляващ директор на медия агенция "Пиеро 97", ще представи на аудиторията на форума каква е била цената на компромиса, която българският рекламен пазар е "платил" през 2010 г.
Какво ново по Нова телевизия и как тя намира място сред социалните медии - отговорите на тези два въпроса ще даде презентацията "Как социалните медии помагат на рекламните агенции", която ще покаже как изглежда ефира през погледа на социалните мрежи.
За предизвикателствата, с които измерването на аудиторията на медиите в наши дни се сблъсква, ще говори изпълнителният директор на "ГАРБ Аудиенс Межърмент България", Джордж Лукс.
Резултатите от маркетингово изследване, проведено за първи път в България, на тема "Влиянието на спонтанните покупки върху комуникационния микс" ще са в основата на презентацията на Юлиан Добрев от "Прагматика".
В програмата присъстват още имената на двама от лекторите на Международното училище за реклама и комуникации към Европейската асоциация на комуникационните агенции -Мики Денехи и Ричард Стейси, както и Дъгал МакМилън от Nokia Corporation.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!