Комисията е проверила и 2500 рекламни съобщения, като е съставила 15 акта за нарушение. Сред най-често заблуждаващите реклами са тези за методи на лечение, при които реално се рекламират лекарствени средства, обясняват експертите. Според тях българският потребител няма изградени навици да търси правата си. Най-често българинът негодувал от нарушенията на търговците, но рядко сигнализирал на контролните органи.
Без касова бележка много трудно може да се направи рекламация на стоката и това е също един от сериозните аргументи всеки потребител да изисква от търговеца тази бележка, поясняват от Комисията за защита на потребителите.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!