"Нилсън Онлайн" съобщи данните от месец май 2008 г. за издателите на съдържание в интернет и сайтовете на българския пазар. Данните се отнасят само до интернет потребителите на територията на страната.
В класацията на издатели на съдържание в интернет,
както и преди начело е Нет Инфо.БГ с 564 856 среднодневни уникални браузъри и 74.9% среднодневен обхват на аудиторията.
Инвестор.БГ е втори в тази класация с данни съответно 222 431 и 29.5%, а трети е Резон Медиа (80 772 и 10.7%).
Следват "Атол Медиа" (64 495 и 8.6%), Би Ти Ви (58 624 и 7.8%), "Уеб Медиа Груп" (52 695 и 7%), "Икономедиа" (51 029 и 6.8%), "Мейл.БГ" (48 031 и 6.4%), "Дарик Уеб" (39 370 и 5.2%), "Санома Блясък България" (27 926 и 3.7%), "Диджитъл Медиа Груп" (21 348 и 2.8%), "Медиа Група 24" (8 129 и 1.1%).
Тези данни показват, че 8,1 хиляди са уникалните браузъри (посетители) средно на ден през месец май в поне един сайт от всички, които са собственост на "Медиа Група 24", което съставлява около 1% от среднодневната аудитория на медийните групи, измервани чрез "Нилсън Онлайн".
В класацията на сайтовете в интернет
води Abv.bg с 368 924 среднодневни уникални браузъри и 5 737 495 среден брой импресии на ден.
Следват: Vbox7.com (239 682; 8 501 066), Gbg.bg (127932; 524766), Aha.bg (90 295; 4 760 588), Mobile.bg (61155; 3552625), Netinfo.bg (60324;244752), Start.bg (55 884; 174 291), Би Ти Ви (49631; 319734), Mail.bg (48031; 597752), Elmaz.com (47238; 523060), Dnes.bg (47054; 281503), Sportni.bg (32942; 145452).
Класацията на сайтовете по категории
показва, че най-често се посещават сайтовете за забавления - 9 521 282 среднодневни импресии, порталните сайтове (7573125), сайтовете за общности (6591928), сайтовете с интернет услуги и телекоми (5378676), сайтовете за автомобили (3571512), сайтовете с новини и информация (1169237), сайтовете със спортни новини (784524), сайтовете с търсачки (691864), сайтовете за семейство и стил на живот (668285), сайтовете за недвижими имоти и апартаменти (472070) и др.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!