С ъс световното си танцово шоу фирмата "Триумф" (Triumph) представи в София тенденциите при дамското бельо за сезона пролет-лято 2008 г.
С ефектна хореография унгарски изпълнители отправиха лятно предизвикателство към дамите. Над 10 години вече "Триумф" представя колекциите си по този начин.
(фоторепортаж от ревюто в НДК)
Фирмата представи и своя нов корпоративен дизайн, в който червеният цвят продължава да е основен компонент като символ на съблазън и чувственост.
"Триумф Интернационал", един от най-големите производители на бельо в света, предлага в България марките Triumph и sloggi.
За лятото на тази година дамите трябва да изберат бельото според ролята си - на фатална жена или на нежна изкусителка.
Финес и чувственост са характерни за сутиените "Seduction", които осигуряват женствени форми, привлекателно деколте и разнообразни решения за гърба.
Подплънки, които могат да се свалят и презрамки, които могат се носят по различен начин, са допълнителна възможност за постигане на индивидуална визия.
Характерни за този сезон са бродерии и дантели в комбинация с еластичен тюл. Детайли като сатенени панделки и шнурчета, вплетени в презрамките, внасят допълнителен еротичен елемент.
Стремежът към красота и перфектен външен вид определят визията на другия хит за този сезон - серията "Curves". Моделите са като ?втора кожа? и са незабележими дори под плътно прилепнали дрехи.
Те са изработени от еластичен сатен - едноцветен или с раирана оптика, или от "дишащата" материя "Sensitive" - Eurojersey с принтове на дребни цветчета. Модните цветове - черно и кремаво, привнасят допълнително секси излъчване.
Да подчертае красотата на пищните закръглени форми и да осигури оптимален комфорт при носене е целта, която си поставя серията "Modern Shape".
Моделите комбинират модна визия и функционалност. Специалните кройки оптически намаляват с един размер големината на чашките и спомагат за оформянето на красиво деколте.
Луксозни елементи като красиви бродерии върху тюл и функционални допълнения като силиконови ленти и вградени еластични банели спомагат за постигането на максимален ефект. Цветовете са актуалните за сезона - ванилия, розова пудра, мляко с кафе.
Младите дами могат да изберат линията "Miss Triumph". Летни пастелни цветове, десени на дребни цветчета и декоративна дантела с вградена панделка при линията на деколтето и талията - всичко това създава усещане за свежест и невинност.
Неустоими са цветовите комбинации от интензивни нюанси като виолетово, ярко зелено и синьо с бяло. Кройките на подплатените сутиени с Push-up ефект са дръзки и секси. Презрамките могат да се носят кръстосани на гърба или през врата.
В банските костюми за сезона доминират оригинални флорални мотиви и десени с животински шарки. Цветовете наподобяват слънчев загар - кафяво, оранжево, класиката - черно и бяло или страстта - червено.
Класическите морски цветове като синьо, бяло и червено са истинско вдъхновение за безкрайно забавление. Златни и сребърни верижки и материи с блестяща повърхност, гарантират завършена луксозна визия.
Плажните аксесоари - чанти, джапанки и модният акцент за този сезон ? кафтаните от леко прозрачни фини материи са изискано допълнение към банските костюми.
Фирмата е основана през 1886 г. в Хойбах, Баден-Вюртенберг, като скромен шивашки цех за корсети. Днес тя продългжава да е семейна собсдтвеност, има 42 500 служители в повече от 140 страни и оборот 2,4 млрд. швейцарски франка.
Тази година в класацията на марки от гледна точка на потребителите авторитетното немско списание "Werben&Verkaufen" (Реклама&Продажби) за първи път поставя марка за бельо - ?Триумф?, класирана на седмо място - а "Нокия" и "Нивеа" са след нея.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!