Асоциацията на рекламните агенции (ARABulgaria.org) събира в сряда, 23 март, в зала 6 на НДК комуникационни агенции, маркетолози, рекламисти, за да отчете тенденциите, предизвикателствата и развитието на пазара през 2010 и 2011 г.
Форумът ще бъде открит от Красимир Гергов, председател на асоциацията, а Иво Цеков от "Пиеро97 МА" ще представи медийната сцена през 2010 г.
Дугъл МакМилън от Nokia Corporation, отговарящ за Go-To Market програмите в 14 държави – пазари на Nokia, ще запознае българските рекламни специалисти с ролята на мобилните приложения като нов начин на живот и средство за комуникация. Какво е новото в каналите на MTG ще научим от презентацията на медийната група.
Джордж Лукс, изпълнителен директор на "ГАРБ аудиенс межърмент България", ще представи подробности за видовете, методологията и надеждността на пийпълметричните изследвания.
Велина Мавродинова от студио за стратегически дизайн "Ентусиазъм" и Динко Господинов-Градинко (Carre Noir) ще предизвикат дискусия по темата за авторството в рекламата - как точно се раждат, раждат ли се оригиналните идеи и какво значи оригинална идея, както и възможно ли е да познаваме всички идеи родили се по света.
Управляващият партньор на MMD Partners Радостина Манахова ще обрисува генеричните лайфстайл групи и какви са тенденциите от последните три години в българския начин на живот.
Веселин Ангелов от "Гемиус България" - българското звено на най-голямата агенция за интернет проучвания в Централна и Източна Европа, ще разкрие какво можем да измерваме при Адсървинга: количествените, качествените показатели и отражението върху рекламираната марка.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!