"Разходи се с великите" (Walk With Giants) e мотото на новата глобална кампания на Johnniе Walker, която надгражда утвърдената философията на бранда, обобщена в призива Keep Walking ("Продължавай напред").
Целта на кампанията е да мотивира хората да следват мечти си, да рискуват, да взимат дръзки решения. Затова и героите в нея са именно личности, които силно вярват в собствените си сили и сами определят границите на своите възможности.
На интернет страницата www.johnniewalker.bg избрани икони от различни области разказват за пътя, извървян от тях през годините – от първите стъпки, през провалите и трудностите, до великите им постижения.
Сред знаковите фигури в кампанията са пилотите от Формула 1 Дженсън Бътън (Jenson Button) и Луис Хамилтън, пътешественикът Амир Клинк (Amyr Klink), алпинистът Ранулф Файнс (RanulphFiennes) и Джон Хегърти (JohnHegarty) - една от най-креативните фигури в рекламната индустрия.
Специално за Johnnie Walker тези няколко изключителни личности разказват за своето изкачване към върха:
Животът на Дженсън Бътън е удивителен високоскоростен полет с вкус на победа. Той възприема всички трудности и препятствия, с които се сблъсква, като житейски уроци по пътя към върха.
Тайната на своя успех Бътън формулира така: "За да успееш, трябва да се научиш да поставяш работата си на първо място, дори и на Коледа." И след като спечели световната титла във Формула 1, той се оглежда за нови предизвикателства и върхове, които да покори.
Амир Клинк е професионален конструктор на яхти и един от най-запомнящите се пътешественици. Неговото пътуване през живота е пример за непрестанно усъвършенстване и нестихващо желание да изпробва предела на силите си.
Ранулф Файнс непрекъснато живее на границите на своите способности и се бори с природните стихии. Той успява да стигне пеша до двата полюса и покорява Еверест на 65-годишна възраст. По време на опасните си експедиции, успява да се пребори с природните сили, рискувайки живота и здравето си, за да спаси своите спътници.
Джон Хегърти е сред най-креативните фигури в рекламната индустрия. Повече от 30 години той помага на едни от най-успешните брандове да се превърнат в икони. Така той оставя трайна следа в изкуството на рекламата, а неговите кампании вдъхновяват милиони хора.
Луис Хамилтън – най-младият шампион в историята на Формула 1 - няма нужда от представяне. Днес той е познат и обичан от милиони хора, но пътят му към върха е дълъг и труден. Мнозина са му казвали, че няма да успее. Но той се качва на почетната стълбичка с цената на дългогодишно постоянство и упорит труд, за да опровергае съмненията на скептиците.
Тези и други истории може да чуете на www.johnniewalker.bg и да се вдъхновите за осъществяването на вашите собствени мечти, стремежи и успехи.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!