Заглавията, публикувани от лидерът на финландския пазар на списания - "Санома Мегазинс Финланд" продължават да се радват на популярност сред все повече финландци, сочи последната статистика на Audit Bureau of Circulations.
Най-популярен остава седмичникът "Доналд Дък" (Aku Ankka) с аудитория от 1,076 млн. души през 2008 г.
Цели 13 от изданията на "Санома Мегазинс Финланд" са увеличили броя на читателите си, сред които женски, семейни и ИТ.
Сегашната ситуация е отразена отчетливо в цифрите на аудиторията. Във времена икономическа депресия хората прекарват повече време вкъщи с нещо, което им помага да се разсейват от негативните новини, с които биват бомбардирани," казват от "Санома".
Списанията помагат на хората на открият смисъл в света около тях и да се докоснат дори до големите теми от през призмата на обикновения човек. Това е страхотен начин за почивка и е приятно четиво.
"Доналд Дък" е регистрирало най-големия ръст в аудиторията си, привличайки нови 43 хил. читатели през 2008 г. Женското списание "Спорт" пък е било с най-голям пропорционален ръст на читатели - 10%, и сега аудиторията му е 119 хил. души.
"Сара", списанието за жени над 40 години, също отбелязва ръст - от 9%, и вече се чете от 135 хил. души.
Най-четеното лайфстайл списание в страната - "Глориа", пък е спечелило 14 хил. нови почитатели и вече достига до 284 хил. души. Почти толкова е и ръстът в броя на читателите на най-известното здравно списание Hyvä Terveys - 13 хил., но неговата аудитория е 454 хил.
Най-популярното женско седмично списание остава Me Naiset с 406 хил. читатели, а "Космополитън" е най-популярен сред младите читателки - с аудитория от 242 хил. души.
"Приветстваме всеки нов читател като приятел и му предлагаме вълнуваща и качествена журналистика, насочена директно към тях," казват от "Санома".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!