И тази година незавършилите автомобили са били "традиционно много". Състезанието обаче е преди всичко за издръжливост - както на машините, така и на хората.
А автомобилите са всичко друго, но не и надеждни - произведените поне преди век три- и четириколесни возила често са с едноцилиндрови двигатели и с мощност около 3-4 к.с.
Има и някои щастливи собственици на далеч по-мощни експонати с 4-цилиндрови мотори с "цели" 15 "коня" под капака.
Имайки предвид възрастта на колите, организаторите са осигурили техническа помощ за закъсалите състезатели по цялото трасе, а в Кроули, Западен Съсекс, е изграден и специален сервизен център.
По думите на шефа на ралито Роджър Етсел, само "напълно непоправимите" повреди са попречили на ентусиазираните участници да стигнат до финала.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!