Очаква се освен опростения в сравнение със съществуващите мобилни телефони достъп до интернет, притежателите на телефона "Гугъл" да могат да използват преимуществата на елементи от системата "Гугъл" - бързо търсене, електронна поща, интерактивни карти.
От "Гугъл" нито потвържават, нито отричат информацията, но все пак признават, че в момента работят с производители на мобилни телефони и телекоми.
По информация в "Уол стрийт джърнъл" телефонът ще носи марката "GPhone", като аналогията с "iPhone" е очевидна. Източници на изданието твърдят, че в проекта към момента са инвестирани стотици милиони долари.
Услугите на "Гугъл" вече са достъпни на някои мобилни телефони. Целта на компанията обаче е друга - навлизане на апетитния пазар на "мобилната реклама".
Комерсиалните предложения, които могат да се предложат чрез джи ес емите са много по-ефективни, защото са персонализирани, а поради това - търсени и предпочитани от рекламодатели.
В тази връзка се очаква, за разлика от "Епъл", които разчитат на печалби, идващи от цената на продукта (500-600 долара), от "Гугъл" да заложат на връщане на инвестициите чрез реклами.
Докато водещата американска компания все още работи по проекта си за иновационен мобилен телефон, от "Сони Ериксон" залагат на "модата" - и в технологичен, и в чисто естетичен план.
От компанията обявиха, че пускат нов модел апарат, носещ марката на "Victoria's Secret".
Дамският телефон разполага с доста добри спецификации. В новия телефон ще можете да намерите 3.2-MP Cyber-Shot дигитална камера с ксеонова светкавица, MP3/AC-плеър, M2-слот за флаш карти, FM радиотунер и поддръжка на HSDPA, информира БГНЕС.
Въпреки че очакванията на всички са за доста "по-секси" телефон, по външен вид новият модел се доближава до стандартните мобилни апарати на "Сони Ериксон".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!