Много от "алфа жените" не крият
слабостта си към обувките -
всяка има средно по 16 чифта, пет от които въобще не са носени. Позволяват си, но само "в краен случай", по една вещ в гардероба с цена над 800 лири.
За ежедневието предпочитат дрехи и аксесоари на достъпни цени, разбира се, маркови: Gap, H&M и Topshop.
Почти половината от анкетираните обаче имат по нещо от Калвин Клайн. Като
най-стилна марка
определят "Александър Маккуин" и "Шанел".
Проучването показва, че добрият вид влияе и на самочувствието на "алфа жените" - болшинството от тях смятат, че изглеждат поне с пет години по млади.
Грижат се за здравето си -
69% си купуват органична храна, 39% ходят на фитнес поне два пъти в седмицата.
Повечето не пушат и не употребяват наркотици. Голяма част обаче имат комплекси по отношение на обиколката на бедрата си и желаят да променят тази част от себе си повече от всичко.
Предпочитанията на "алфа жените" в модата са трайни и
трудно може да им бъде повлияно
особено що се отнася до пазаруването.
За разлика от тях обикновените жени са силно податливи на рекламата в интернет, вестниците, телевизията и билбордовете, които са на всякъде в ежедневието им.
Почти всички, участвали в проучването на сп. "Вог", са заявили, че се опитват да балансират между работата и личния живот и искат да се пенсионират на 55 години.
Казват, че се доверяват на традиционната медицина, частното образование и не изключват възможността за деца "ин витро".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!