Рекламите на козметика и всякакви други продукти са значителен източник на доходи за холивудските звезди, но съвместяването на няколко подобни ангажимента може да се окаже рисковано.
Швейцарският производител на часовници "Raymond Weil" заведе дело срещу актрисата Чарлийз Терон, която обвиняват, че нарушила договора с тях.
Носителката на "Оскар" станала рекламно лице на фирмата за периода между октомври 2005 и декември 2006, като "срещу значителна сума" поела ангажимента през тези месеци да носи само часовници от тази марка, пояснява Асошиейтед прес.
На 14 март м.г. на пресконференция по повод филмовия фестивал в Остин, щата Тексас, тя обаче била фотографирана с "конкурентен" часовник от модната къща "Кристиан Диор" (Dior.com).
По същото време 31-годишната кинозвезда участвала в техни реклами на парфюм.
Освен това в договора на Терон с швейцарците фигурирало и условие да не участва в реклами на други часовници и бижутерия - дори с благотворителна цел.
Миналата година тя нарушила и това изискване, като се появила с огърлица върху пропагандни материали на организация за борба със болестта СПИН.
Размерът на исканото обезщетение не се оповестява, но според адвоката на "Реймонд Вайл" фирмата е похарчила над 20 млн. долара за рекламната си кампания с кинозвездата.
Преди време природозащитниците от ПЕТА (PETA.org) обвиниха актрисата в лицемерие и двоен стандарт, защото подкрепяла както тяхната кауза, така и анти-СПИН изследванията върху лабораторни животни.
Ана Никол Смит също трябва да се яви пред съда заради реклами с нейно участие. Ищецът този път обаче е потребителка, която твърди, че продуктът за отслабване, препоръчван от блондинката, няма никакъв ефект
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!