М акар и базиран на наскоро пуснатия хечбек 308 купе-кабриолетът се различава значително. Предницата на двете коли е една и съща, но от челното стъкло назад всичко е различно, коментира "Спийд-прес".
Покривът е твърд и се сваля за 20 секунди. Задните стопове са с LED-светлини и променен дизайн, има много хромирани детайли, а в бронята има дифузьор. Обемът на багажника е 403 л при вдигнат покрив, а при свален - 226 литра.
При дебюта си "Пежо 308 CC" ще се предлага във варианти с бензинов двигател със 150 к.с. или 2,0-литров HDI, генериращ 140 к.с.
Стандартно за сигурността ще се грижат роловъри, предни и странични въздушни възглавници и електронна система за стабилност.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!