С поред Майкъл Улф, автор на сп. "Венити феър" (Vanity Fair), икономическата страна на проблема също е важна - да се отразяват звезди е евтино и това е основен аргумент за решението на една медия да го прави. Хората, които снимат звезди, не взимат пари от тях и този икономически модел работи еднакво добре и за двете страни, подчерта той.
Улф направи разграничение между журналистите, на които се плаща да търсят истината и да съобщават фактите, и хората, чийто бизнес е чисто и просто да продават списания и да забавляват читателите си.
Миналия месец дори "Венити феър" сложи на корицата си Парис Хилтън, при това гола до кръста, контрираха от "Ю Ес уикли".
Главната редакторка на светското списание дори се възмути, че уважавани издания като "Нюзуик" и "Тайм" използват на корицата си образа на Исус, като по този начин го приравнявали към кинозвезди като Дженифър Анистън.
Участниците в дискусията се съгласиха, че като цяло има преекспониране на светските личности в медиите и че се налага да се потърси баланс, тъй като прекаляването с жълти материали може да се окаже нож с две остриета.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!