В №14 на сп. "Интро" (Intro.bg), който е в продажба от днес, основната тема е рекламата, а акцентите - авторекламата, кампаниите и рекламните експерименти.
Политическата реклама е обект на два от материалите. Катя Атанасова разказва за рекламния фестивал на АРА (ARABulgaria.org) в Слънчев бряг и споделя подробности как се награждават "хората от бранша". От репортажа й става ясно как българската реклама и хората, които я правят, започват да излизат от анонимност и да "разговарят" с потребителите си.
Интересни факти можеш да прочетеш и за един от най-страхотните графити фестивали у нас, който се състоя в Несебър.
Борис Костадинов е посетил концерт на "Крафтверк" на 11 юни във Венеция, където се откри 51-вото венецианско биенале.
В този брой той представя своите пет дни, запознавайки те с най-актуалното от света на съвременното изкуство. Ще прочетеш за впечатленията му, ще видиш топимената от световната визуална култура, както и ъндърграунд опозицията срещу най-престижната изложба в света.
От Венеция "Крафтверк" пристигнаха в София. Ралф Хютер не даде много интервюта, но специално за "Интро" разговаря с Александър Каракашев.
Отделето е и малко място за празненството на изданието, обявено за списание на годината на фестивала "Международни медийни събития" (TVworld.bg) в курорта Албена.