Оказа се, че това определено е по силите на британския концерн Morgan.
По време на Женевското моторшоу "лордовете" представиха купето
Aeromax
чието излъчване доста наподобяваше това на превозните средства от фантастичните филми от началото на 60-те години на миналия век.
Всъщност моделът дължи появата си на бял свят на принц Ерик I Стюард.
Аристократът е заклет фен на Morgan и президент на Banque Baring Brothers Suisse.
Именно той осигурява средствата за създаването на новия автомобил.
Иначе, изцяло в традициите на компанията, стилното купе е изработено изцяло ръчно, като внимание се отделя и на най-дребните детайли.
Истинската атракция при британеца обаче си остава неговата външност, като създателите му се гордеят особено с решенията в задната част на четириколесното.
Почти всички елементи при нея говорят, че конструкторите при създаването й черпят вдъхновение от класическата епоха в автомобилостроенето, а крайните резултати свидетелстват за умела съвременна интерпретация на нещо, което някои с прибързана лекота обявяват за архаизъм...
Изключително впечатление правят например масивните и силно издължени задни калници, ккато и тесните, вертикално разположени задни светлини.
Точно между тях завършва и "капкообразният" по форма кокпит.
Разделенето на две задно стъкло предвижда самостоятелното отваряне и на двете половини, така че освен визуална атракция предлага и улеснен достъп до товарния отсек.
Във вътрешността на Morgan Aeromax също ще намерите това, което бихте могли да очаквате от един типичен британски аристократичен автомобил.
Разкошът е навсякъде, а комфортът е дори в излишък.
Класическите символи и строгата изработка на арматурното табло като цяло, перфектно си кореспондират с елегантната кожа и масивното скъпо благородно дърво, използвани при обзавеждането на салона.
Що се отнася до
двигателя
отговарящ за задвижването на уникалната британска студия, то той също има с какво да ви впечатли.
Агрегатът е заимстван от мюнхенския гигант BMW, като естествено са внесени някои необходими корекции.
В крайна сметка V-образният осемцилиндров мотор с работен обем 4.4 литра предлага доста приятни изживявания с Morgan Aeromax.
Максималната мощ, която двигателят генерира при необходимост, е 333 к.с.
Пиковата стойност на въртящия момент от 450 Нм също спомага за отличните динамични показатели на британския аристократ.
В последното не бива да се съмнявате, тъй като стрелката на скоростомера при Morgan Aeromax спира да се движи нагоре едва при 260 км/ч.
Упражнението за добро здраве пък - ускорение от 0 до 100 км/ч се изпълнява с лекота от островитянина за впечатляващите 4.5 секунди.
Едновременно с това Morgan Aeromax е всичко друго, но не и "лаком" автомобил.
На 100 км смесен пробег той "набутва" господаря си с едва 10.9 литра чист бензин...
За да бъде пълно удоволствието с Morgan Aeromax, конструкторите са отделили сериозно внимание и на безопасността.
Двадесетцоловите джанти от олекотени сплави, огромните спирачни дискове (диаметър 348 мм отпред и 332 мм отзад), както и монтираните антиблокираща система и спирачен асистент допринасят съществено за безпроблемната навигация на стилното купе.
Предните въздушни възглавници, както и изключителната здравина на каросерията също са надежна гаранция за пасажерите при евентуален сблъсък.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!