И ма пет рунда, в които състезателите отговарят на въпроси тип анкета и печелят пари. Един от тях предварително знае отговорите на въпросите и по смисъла на правилата на играта той е "мръсен долен лъжец".
Целта на Лъжеца е да манипулира своите конкуренти с изявленията си и с отговорите, който дава в процеса на игра така, че да остане неразкрит до финалния рунд. Ако Лъжецът съумее да остане неразкрит до края, той получава паричната сума, която е натрупал в играта.
В случай, че Лъжецът бъде разкрит преди края на играта, той отпада от състезанието, а честните играчи имат шанс да запазят спечеленото до момента. Тогава Продуцентът избира тайно нов Лъжец сред останалите състезатели и играта продължава. Ако играчите обявяват за Лъжец честен играч техните суми се намаляват наполовина, и което е по-лошо -Лъжецът остава сред тях.
1-часовото шоу ще бъде излъчвано 3 пъти седмично - в петък , събота и неделя от 20,00 ч.
Форматът на "Мръсен Долен Лъжец" е развит в Италия, Испания, Франция, Ирландия, Великобритания, Индия, Япония, където се радва на високи нива на рейтинг и на пердпочитанията на женската аудитория.
"ТВ2" е купила и две чужди предавания. "Окна" ще разгори страстите с невиждани истории и лични драми, случващи се на живо в студиото на една от най-шокиращите в света шоупрограми, продуцирана в Русия. Медиите там го определят като
задължителна телевизионна психотерапия
която трябва да видите или ще съжалявате цял живот". То комбинира тв токшоу с психотерапия - съчетание, което често води участниците до емоционални и физически крайности.
Всеки епизод разказва 3 шокиращи истории, чието развитие почти никога не може да бъде предвидено не само от зрителите, но и от участниците в студиото.
Шоуто се прави в Русия (TNT), Украйна (ICTV), Литва (LNK), Латвия (LNT), Казахстан (KTK), NTV MIR International.
Предаването у нас ще има по две излъчвания всекидневно - между 17,00 и 18,00 ч. ще върви по-леката тв версия, а между 22,00 и 23,00 ч. тв зрителите ще имат възможността да видят по-натуралистичните и понякога брутални епизоди на шоуто.
"Стажантът" е интелигентното риалити, изградено върху неексплоатираната досега в родния ефир бизнес тематика.
Водещ и изпълнителен продуцент е Доналд Тръмп
Играта разнищва тънкостите на бизнеса и анатомията на всеки провал и успех - директно от кулата на Тръмп в Ню Йорк Сити. Наградата за победителя тук не е тлъст чек, а шансът да получи работа в някоя от фирмите на Доналд Тръмп.
Той създава форматът през 2004 г. в САЩ и още с началните си епизоди по Ен Би Си става веднага № 1 в Америка.
Шоуто събира 15-18 млади бизнесмени и бизнес дами, които се състезават на принципа на елиминацията за едногодишен договор с 250 000 долара заплата в някоя от компаниите на Тръмп.
Участниците са избрани от над 215 000 кандидати за първия сезон, а за следващите - напливът вече е в милионите.
Шоуто е по идея на Марк Бърнет - продуцентът, създал "Сървайвър"
"Стажантът" се излъчва във Великобритания, Канада, Белгия, Бразилия, Китай, Колумбия, Дания, Естония, Финландия, Германия, Гърция, Индия, Индонезия, Холандия, Норвегия, Русия, Швейцария, Турция и Южна Африка.
Проектът "ТВ2" е компилация от лицензите на две компании - "ТВ2" и CTN, обяснява в. "Капитал".
За да може една телевизия да излъчва като национален ефирен оператор, й трябва програмен и далекосъобщителен лиценз. Дружеството "ТВ2" (100% собственост на Гергана Даковска) е носител на програмния лиценз на новия канал.
Националният лиценз е издаден на "ТВ2" от Съвета за електронни медии (СЕМ) още през 2000 г. по стария медиен закон с право на излъчване до 2010 г. При предишните тв конкурси "ТВ2" беше един от основните конкуренти на Би Ти Ви и "Нова телевизия" за национален ефир, но така и не получи втория й необходим далекосъобщителен лиценз.
Носител на далекосъобщителните лицензи за 27-те областни града в страната, на които сега ще се излъчва "ТВ2", пък е компанията "Техностийл", която до неотдавна излъчваше регионалния канал CTN.
"Използваме програмния лиценз на "ТВ2", издаден през 2000 г. За разпространение на програмата пък имаме тригодишен договор с дружеството "Техностийл", което има лицензи за ефирно разпространение в 27-те областни града на страната", обясни Яна Иванова.
Проблемът с ефирните честоти е, че те са издавани поотделно за всеки град, което означава, че по закон "ТВ2" не може автоматично да се развива като национална телевизия. "Ще развиваме "ТВ2" като национална тв мрежа", каза генералният директор Димов.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!