С MediaCampaign, броят на проектите, в които Сирма участва, стават 11
Онтотекст, бизнес звено на Сирма Груп, подписа договор с Европейската комисия за изследователския проект Media Campaign, свързан със семантичен анализ на медийна активност с цел автоматично разпознаване, следене, и оценка на стойността на медийни кампании, съобщават от компанията.
По данни на Econ.bg MediaCampaign е проект от 6-та Рамкова Програма към Европейската Комисия, с продължителност 30 месеца и общ бюджет от 4.2 мил. евро. В проекта Сирма е партньор на Joanneum Research (AT, координатор), Nielsen Media Research (NL), University of Sheffield (UK). Проектът комбинира множество върхови технологии, използващи семантични хранилища с автоматичен извод, анализ на текст и изображения. Най-голямото предизвикателство е коректно сливане на информация (рекламни съобщения, карета, и т.н.) от различни медии (печатни, онлайн и TV) и езици и техният анализ.
Общият бюджет на FP6 проектите е 84 милиона евро. В тези проекти Сирма е партньор на над 100 организации от 17 страни. Сред тях са всички големи изследователски центрове, както и множество корпорации с интереси в приложения на семантичните технологии: SAP, IBM, HP, Software AG, Capgemini, ALTEC, ILOG, British Telecom, Telefonica, eTel, Nexcom, BBC, RAI, Bankinter, Dassault Aviation.
Източник: IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!