19-годишната варненка представя продуктите и услугите в оригинална рекламна кампания, която включва и първия тв клип с участник в риалити шоуто.
Избрахме Зара за рекламно лице, защото смятаме че с енергичността и позитивното си излъчване тя най-добре предава смисъла и характера на нашето рекламно послание, обясняват от "ГлоБул" и основния им търговски представител - веригата магазини "Офис уан суперстор" (Office1.bg).
Като рекламно лице Зара представя новите оферти на мобилния оператор, които се придружават от оригинални подаръци с логото на "Биг брадър". Те са осигурени от "Офис уан", които са официален мърчандайзер на шоуто, и се предлагат само във веригата магазини и нейните дилъри.
От тази събота, 29 януари, всеки, който закупи пакет за активиране "b-connect", ще получи фланелка или маниашка шапка "Биг брадър".
Пакетът за активиране b-connect е с холограмен стикер "Big Brother", цената му е 20 лв. с ДДС и съдържа 27 лв. време за разговори за шест месеца.
От тях 10 лв. се зареждат автоматично при активирането на картата, а по 2 лв. време за разговори се прибавят допълнително всеки месец в продължение на половин година.
Новите клиенти на абонаментните програми на "ГлоБул", които сключат договор в магазините на "Офис уан", пък единствени ще получат като подарък оригинален "Биг брадър" суетшърт.
Офертите са ограничени и са валидни само в магазините на веригата до изчерпване на подаръците, напомнят от мобилния оператор.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!