28-годишният Димитър Гавански от София и Асен Петров, които в момента работят в Германия, спечелиха в съавторство първо място с лого на България.
В конкурса за лого на второ и трето място се наредиха съответно Пламен Йорданов ( 25 г.) от София и Красимир Илиев (26 г.) от Плевен.
Наградените за лого три предложения печелят съответно преносим компютър, компютър с принтер и компютър.
Сред отличените предложения за мото на първо място бе класирана идеята на 19-годишната Антония Иванова от София "Get involved" (Включи се), оповестиха от Министерството на икономиката (МИ).
В тази категория второ място зае "Bulgaria is fun" (В България е весело) на 20-годишния Веселин Кавръков от София, а трето - "Colours of life" (Цветовете на живота) на Михаил Драгиев (18 г.) от Пловдив.
Отличените за мото на България ще получат комплекти от "Майкрософт" Windows с офис пакет.
Бяха определени и две допълнителни поощрителни награди.
Едната от тях е за 25-годишния Станислав Симов (измислил мотото "Coming soon" (Очаквайте) с уговорката, че то ще бъде в сила до 2007 г., когато България влиза в ЕС.
Специална втора поощрителна награда бе присъдена на 26-годишната Силвана Иванова от град Шумен, която въпреки че страда от тежко заболяване, се включи в конкурса със серия картички "Мечтите на България".
Имената на победителите бяха обявени от вицепремиера Лидия Шулева, според която конкурсът е бил провокация към мисленето на младите хора за това какво представлява България и какъв е нейният потенциал да бъде представена пред света.
"Като министър на икономиката се радвам, че срещам в тези писма много от собствените си идеи и собствените си твърдения и това ми дава увереност, че една част от тях са правилни и са на прав. А те са основани именно на твърдението, че всичко зависи от хората, всичко зависи от инвестициите в човешкия капитал", заяви Шулева.