Ек ктронният журнал за мода и лайфстайл може да се намери на адрес www.fashion-lifestyle.net.
На 1 август официално тръгна електронното он-лайн списание за мода и лайфстайл – “Fashion Lifestyle Magazine”. Главен редактор е доц. д-р Любомир Стойков. Електронният журнал се издава от консултантска къща “От игла до конец” и ФАШЪН.БГ ЕООД, собственик на най-големия български моден интернет портал Fashion.BG с управител Силвия Кабаиванова, която и е зам. главен редактор на новото издание.
Екипът си е поставил амбициозни цели – “да създаде и развие перфектно онлайн лайфстайл списание, което да предложи висока професионална норма за партньорство между медиите и развлекателната култура, между световната мрежа и водещите ценности на живеене – здраве и красота, интелигентност и благополучие, информираност и критицизъм. Сред задачите му се открояват коректното съобщаване на модните новини, анализите и коментарите на модните събития, балансираното интерпретиране на фактите и тенденциите в родния и задграничен моден дизайн”. С тези думи издателите се обръщат към своите бъдещи читатели.
Първият брой съдържа специално обръщение от издателите на “Fashion Lifestyle Magazine”, в чието заключение се казва: “Амбицирани сме да използваме по нов, още по-ефикасен начин необятния интернет ресурс, предимствата на мултимедийната комуникация, видеото и постмодерната фотография, новите информационни технологии в служба на красотата, елегантността, добрия вкус и непрекъснатото обновление и качествена промяна на човека и неговата среда.
Водещите акценти на е-изданието са иновативните форми в дизайна на облекло, схващането на модата като изкуство, анализът и подкрепата на модния бизнес, стимулирането на новата генерация дизайнери, детониращата роля на младежките субкултури и др.
Списанието ще разпространява най-актуалните модни новини, ще навлиза в света на звездите и ще осигурява виртуални визи за най-хитовите ревюта и горещи партита. Рубрики като “Скандали”, “Фотомодели”, “Текстил”, “История”, “Интервю”, “Българска мода”, “Лайфстайл хроника”, “Субкултури” и други ще смескват полезното с приятното, концептуалното с екстравагантното и сензационното. Рубриките “Тенденции”, “Аксесоари”, “Прически”, “Козметика” и др. ще поднасят по интересен и увлекателен начин най-новите стайлинг тенденции редом с практични и прагматични модни консултации.
Он-лайн списанието (www.fashion-lifestyle.net) ще разкрива бурния живот на модата не само като изкуство, но и като пазарен продукт. В рубриката “Моден бизнес” посетителите ще се информират отблизо с важните и решаващи бизнес–промени от кухнята на най-популярните световни и български марки. Гаранция за богатата естетическа информация е солидният архив от видеозаписи, който още в първия брой предлага осем знакови ревюта, както и допълнителни линкове към запомнящи се модни изяви от световните столици на модата.
Източник: IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!