23% от анкетираните заявили, че използват ресурсите на интернет, за да се информират. 18% от запитаните са заявили като любимо занимание преглеждането на порносайтовете. На трето място остават онлайн хазартните игри с 8%, следвани от аукционите - 6%.
Резултатите започват да звучат застрашително, когато се погледне втората част от изследването, показала, че за тези дейности служителите отделят близо 20% от работния си ден, което прави по 8,3 часа на седмица за разглеждане на сайтове, които не са свързани с работния им процес.
"Повечето от компаниите реагират на актуалната мода и сега повечето действия са насочени срещу порносайтовете и онлайн казината. Интересът към новинарските сайтове обаче нараства, особено към спортните и финансови портали. Много хора имат лични интереси в това как се котират акциите им, а ежечасно по целия свят има някакви спортни събития", обяснява новата мания изпълнителният директор на британската компания SurfControl Стийв Пърдам.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!