Представянето започва с показания още по време на Apple Worldwide Developers конференцията загадъчен „рейсинг гейм" трейлър. В резултат на видяното единствения уместен въпрос, напиращ във всеки от присъстващите най-вероятно е - „Какво по дяволите?? Наистина ли id Software се трудят над рейсинг игра?" След мигове на стрес и недоумение думата заема самият Джон Кармак, които на мига успокоява присъстващите ентусиасти, че новата игра неизменно ще съдържа добре познатите ни"run-and-gun" елементи, превърнали се през годините в запазена марка на id.
Като доказателство за свещеното зачитане на традициите Кармак анонсира и името на новия франчайз, което като винаги досега се състои от една единствена дума - Rage.
Действието в играта се развива в един пост апокалиптичен пустинен свят. За да добиете по-пълна представа представете си нещо като фърст пърсън версия на Grand Theft Auto случваща се в свят, напомнящ на този от филмите Mad Max и Road Warrior. Цялото това нещо ще бъде задвижвано от следващото поколение мултиплатформен графичен енджин на пионерите на тримерното пространство, наречен простичко id Tech 5.
Първоначалната идея на id за играта, която ще представи на света възможностите на Tech 5 в действителност е била коренно различна. Джон Кармак споделя, че не малък период от време екипът на компанията се е трудил върху survival-horror игра, развиваща се на тайнствен остров и носеща кодовото название „Darkness". Основната причина за преминаването на проекта в небитието е незадоволителната насока, в която е попаднало нейното развитие.
Към края на демонстрацията Кармак шеговито подхвърля на публиката, че id са се набродили из мрачните и тесни коридори на извънземните космически станции, в резултат на което действието в Rage, ще се развива предимно в широки и обилно осветени открити пространства.
Източник: IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!