"Пепси" пуснаха в Япония нова газирана напитка с вкус на краставица.
Тя не съдържа и едно резенче от зеленчука, а само е създадена да наподобява "освежаващия му вкус", обяснява говорител на официалния дистрибутор на марката в Страната на изгряващото слънце "Suntory Ltd".
Оцветената в ментовозелено сода ще се продава само това лято и само в Япония, уточнява econ.bg. През следващите три месеца от компанията очакват да продадат около 200 хил. бутилки.
На японския пазар "Пепси" изостава от лидера в индустрията "Кока-кола" с около 15% - без да се взима предвид конкуренцията на местните марки. От "Сънтори" обявиха, че през 2006 г. е продала около 20,5 млн. напитки с марката "Пепси".
У нас от известно време пък се продава таратор в пластмасови бутилки.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!