Р екламното шоу ще включва видеоклипове, подбрани от селекцията на рекламния фестивал в Монтрьо
В нощта на 25 срещу 26 април в столичния PR Club ще се проведе първото българско събитие Ad Mixx - "Нощта на рекламите", съобщиха представители на Мобилтел, които са съорганизатор, заедно с Mediamixx International.
Тричасовото шоу с водещ Станимир Гъмов ще бъде посветено на съвременното изкуство на рекламата и ще включва представяне на първокласни рекламни видеоклипове, подбрани от селекцията на рекламния фестивал в Монтрьо, Швейцария.
Те ще бъдат групирани в четири блока от по 30 минути, разделени от половин-часови паузи.
Насочено както към професионалисти от сферата на комуникациите, така и към всички любители на качествената, остроумна, артистична и виртуозна телевизионна реклама, събитието цели да представи рекламното изкуство като съвременно забавление, достъпно за всички.
Едновременно с това специалистите ще имат възможност да се запознаят с новите световни тенденции в тази област. Шоуто е по утвърден на запад формат и успешно върви от години.
Очаква се то да събере над 600 гости - рекламисти, ПР-специалисти, студенти, журналисти, както и всеки, който възприема рекламата като начин на забавление.
Източник: IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!