От компанията се надяват популярното състезание да увеличи продажбите на новата игрова конзола Wii
Въпреки че игровата конзола от ново поколение Wii на Nintendo води по продажби основните си конкуренти - PlayStation 3 на Sony и Xbox 360 на Microsoft, японският разработчик направи поредната голяма стъпка към популяризиране на продукта. Компанията ще бъде един от основните спонсори на следващия сезон на състезанието NASCAR, съобщава сайтът Kotaku. Като част от договора една от колите, марка Ford Fusion, състезаваща се под номер 16, ще бъде оцветена по подобие на автомобил от рекламата на игровата конзола Wii.
Автомобилът ще получи името Car of Tomorrow. Планира се той да вземе участие в 16 старта. Той ще бъде управляван от популярния пилот Грег Бифъл. Припомняме, че неотдавна Nintendo обяви, че Wii се продава шест пъти по-добре от PlayStation 3 в Япония, която сред е най-големите пазари за такива продукти.
Източник: IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!