С други думи, откакто си сътрудничи с дистрибутора Солитрон, оборотът на Netgear се е увеличил над 15 пъти, разказа Лара Фюленбах (на снимката), търговски представител на компанията за Източна Европа, по време на среща с журналисти. Според PR мениджъра Карстен Кунерт пък, производителя дължи успеха си на нашия пазар и по света (където държи второто място в сегмента на безжично LAN оборудване с 15,3% дял към Q1 2007) както на работата си изключително с водещи дистрибутори така и на уникалния си бизнес модел. Той се основава главно на предлагането на нови продукти в изключителни кратки срокове веднага след констатирането на необходимост в съответните потребителски сегменти, допълни специалистът. А според него за Netgear основен фокус са малките и средни компании и домашните потребители, за които компанията готви обширен набор от продукти, включително в сравнително нови области като многоантенната безжична технология Wireless–N (802.11 n) и мрежовата свързаност през електрическата инсталация, известна като Powerline.
По думите на Кунерт производителят работи в няколко основни насоки при продуктите и за двата основни сектора (SMB и SOHO). За първия приоритети са разширяването на портфолиото от интелигентни комутатори (Smart Switch), повишаване на надеждността на безжичната свързаност с поддръжката на новия 802.11 n стандарт, подсилване на сигурността, повече VoIP решения и въвеждане на нова фамилия външни системи за съхранение ReadyNAS. При предложенията си, ориентирани към домашните забавления, фирмата ще работи по задачата да опрости максимално настройката и инсталациите на продуктите и да направи самите безжични изделия по-достъпни ценово. Тук влиза и технологията Powerline, за която Netgear вече има три поколения продукти, разказа още Карстен Кунерт.
Източник: IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!