"Нет Инфо.БГ", "Инвестор.БГ", "Икономедиа", "Мейл.БГ", "Уеб Медия Груп", "Синера", "Дарик Нюз" и "Санома Блясък България" сключиха договор за измерване аудиторията на своите уебсайтове с "Нилсън Онлайн" - глобален лидер в изследване на пазара на интернет продукти и услуги.
Въвеждането на единна валута ще осигури дългоочакваната и изключително необходима прозрачност на българския интернет пазар.
Услугата ще бъде от полза както на компаниите, които развиват и поддържат интернет продукти и услуги, така и на рекламодателите, медиа планьорите, анализаторите и потенциалните инвеститори, единодушни са осемте медийни групи.
Това е първото събитие от този мащаб на пазара, тъй като измерването ще включва информация за всички онлайн продукти, собственост на осемте компании - близо 70 на брой.
Изследването ще предоставя актуална и детайлна информация за отделните сайтове и компаниите като цяло.
Трафикът на сайтовете ще се измерва по показатели като посетители, импресии, честота на посещения на страниците, време, прекарано на страниците и др.
Изследването ще позволява дълбочинна сегментация по всички стандартни демографски характеристики, като така предоставя задълбочен поглед върху трафика на сайтовете.
Осемте компании и "Нилсън Онлайн" планират да привлекат и други медийни компании към възможността за измерване на аудиторията на техните сайтове, за да подпомогнат по-цялостно и пълноценно измерване на интернет пазара у нас.
Контакти със сайтовете, които биха измервали аудиторията си чрез методите на "Нилсън Онлайн" ще осъществява "Ноема" - агенцията за маркетингови проучвания, представител на "Нилсън Онлайн" за България.
"Нилсън Онлайн" (Nielsen Online) е глобален лидер в измерването на интернет аудиторията и предоставя независима и достоверна информация за онлайн пазара, като помага на своите клиенти във взимането на интелигенти бизнес решения.
Осъществява важна част от дейността на компанията "Нилсън" (The Nielsen Company) - световен лидер в предоставянето на маркетингови изследвания, измерване на аудитория, изследване на продукти и услуги, насочени към разнообразни бизнес клиенти.
Компанията развива дейност в над 100 държави по целия свят, като дава професионален и задълбочен анализ на своите клиенти.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!