Н ай-скъпите търговски улици в света като "Шан-з-Елизе" в Париж или Пето авеню в Ню Йорк имат всички шансове да устоят въпреки кризата, защото компаниите за модно облекло, ресторантите и изисканите бутици не се отказват именно те да бъдат тяхната витрина, информира Франс прес.
Пето авеню запази и тази година най-престижната позиция в класацията на консултантската компания "Кушман енд Уейкфилд" (CushWake.com), която бе обявена по случай откриването на международния салон на дистрибуцията и откриването на търговски обекти, който се провежда тази седмица в Кан.
Наемът на квадратен метър за търговските обекти е достигнал 12 612 евро на Пето авеню, което е с 5% повече, отколкото преди година, уточняват от "Кушман енд Уейкфилд".
"Козуей Бей", която преди две години изпревари парижкия булевард "Шан-з-Елизе", за да заеме второ място, в скоро време може да измести и Пето авеню. За 12 месеца наемите на магазини там са се повишили с 25%, за да достигнат средно 12 161 евро на квадратен метър.
Наемите за търговските обекти на "Шан-з-Елизе", третата най-престижна търговска улица в света, са се повишили с 5% за 12 месеца до 7732 евро.
"Ню Бонд стрийт" в Лондон е слязла на шесто място в класация, изпреварвана от "Виа Монтенаполеоне" в Милано, където магазините плащат по 6700 евро за квадратен метър. На пето място е дъблинската "Графтън стрийт" (5621 евро за квадратен метър).
Проучването на "Кушман енд Уейкфилд" сочи, че през последните 12 месеца наемите са се увеличили по всичките 236 търговски артерии, обхванати от проучването в 48 страни.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!