В Италия вече е демоде да се показва марката на дрехата. Мъжките одежди трябва да бъдат изчистени тотално от надписите, показващи кой дизайнер се крие зад тях.
Така повеляват новите модни тенденции за пролет-лято 2008, пише българското електронно издание за новини от Италия "ПронтоСофия".
На практика те са в пълно противоречие с предишните, според които беше модно марките да се набиват на очи. Прекалено честото им имитиране от фалшификатори обаче направи безсмислено тяхното излагане на показ.
Според новите тенденции дрехата не трябва да носи на видно място никакъв символ на дизайнера производител, но въпреки това трябва да се разбира кой е той.
Ако не стане ясно чия е дрехата, която носите, значи тя е фалшива, твърдят модните експерти в Италия и прогнозират трудни времена за фалшификаторите.
"Дойде най-после времето на истинския стил, който се подразбира от детайлите и качествената изработка. Не е достатъчно да направите фалшификат, за да се смятате за създатели", казват Доменико Долче и Стефано Габана (DolceGabbana.it).
Те вече премахнаха марката си от новата колекция "Re-evolution". Вместо нея по якетата им във военен стил има лампички, които ги осветяват и ги правят идеални за дискотеките. Тениските пък имат термоскоч на мястото на шевовете.
"Версаче" също премахна знака си "Медуза" и отстъпи място на по-минималистичен стил. Дрехите на Донатела Версаче са многофункционални и стават както за ежедневието, така и за вечерта. Много от облеклата блестят, тъй като са обработени с копринени протеини.
Фирми като "Pal Zileri" и "Luigi Bianchi Mantova" пък са толкова педантични в изработката на всеки детайл, че нямат никаква нужда да излагат марките си, за да бъдат разпознати.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!