Всъщност така представеният уред е интернет хладилникът, с който LG тръгна да завладява американския пазар. Домашният електроуред се продава в корейските магазини от дълго време, но едва сега достигна и американските. Идеята на електроуреда е сам да следи за запасите на продуктите и при необходимост да поръчва липсващото в онлайн магазините. Това обаче не е основната функция на американския модел на устройство.
Изследванията, проведени от LG, доказали неопровержимо, че хладилникът е един от най-важните домашни уреди. По правило той се разполага в кухнята, където регулярно се събира цялото семейство и също така по правило се използва от всички в къщата, а доста често и от гости. Ето защо за усъвършенстването на интернет хладилника LG поставили особен акцент върху развиването на мултимедийните му функции.
В хладилника бил вграден 15-инчов течнокристален монитор, позволяващ "разходка" из интернет или гледане на телевизия. В хладилника също така има плеър и четири говорителя, позволяващи слушане на музика във формат .mp3 и гледане на видео. Вградената цифрова камера пък позволява правенето на фотографии и записване на кратки филмчета.
Интернет хладилника тежи 160 кг и струва 7995 долара. От LG признават, че този продукт не е за всеки, но смятат, че дори той ще намери своята пазарна ниша.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!