Приоритетите му ще бъдат свързани с обслужване на клиентите и програмите за лоялност, заедно с налагането на агресивна стратегия за привличането на нови клиенти
Андреас Майерхофер е новият главен маркетингов директор на Мобилтел, съобщиха представители на дружеството. Първоначалните приоритети на новия шеф ще са дейностите, свързани с обслужване на клиентите и програмите за лоялност, заедно с налагането на агресивна стратегия за привличането на нови клиенти.
?Ще бъдем активни и провокативни, със сигурност ще се борим да запазим стабилността на пазара и лоялната конкуренция. Обещавам на клиентите, че заедно ще станем свидетели на интересни нововъведения ? като увеличаваме вида и качеството на предлаганите продукти и услуги, като ги правим по-комплексни и достъпни за хората ? не само по отношение на цени, но и като удобство за ползване. М-Тел няма да остави конкурентите си да скучаят? - обяснява Майерхофер по повод на бъдещите си планове.
От 1996 г. ? от самото основаване на mobilkom аustria, до 1998 г. Майерхофер е част от финансовия екип на компанията. По-късно, след като заема поста директор ?Обслужване на клиенти?, през 2004 г. той е назначен за Главен директор ?Операции? на Si.mobil в Словения, като е отгoварял за маркетингa, продажбите и обслужването на клиентите. Под негово ръководство Si.mobil успява значително да увеличи пазарното си присъствие. Като признание за успешната му работа, включително за увеличаване на приходите и клиентската база, през 2006 г. Майерхофер е назначен за главен изпълнителен директор на Si.mobil.
Източник: IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!