MobileBulgaria.com: Съвсем не изненадващо някой вече се е сетил, че потребителите на iPhone може би са по-специални и са по-особена таргет група за рекламодателите. Затова Pinch Media и Jump Tap ще работят заедно за разработката и доставката на технология за рекламиране в приложенията за iPhone от App Store, като авторите на софтуер ще могат да добавят реклами към своите продукти и да печелят от това. Технологията на Princh Media дава различни опции за анализ и репрезентация на данните за уникални посещения, продължителност на престоя на потребителите, географско положение и т.н. Понастоящем 30% от посещенията на мобилни страници в САЩ са от потребители на iPhone, а от пускането на новата версия на телефона и софтуера за него за изтегляне са достъпни над 800 официални приложения.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!